ΕΙΔΗΣΕΙΣ 24 – ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 24 ΩΡΕΣ ΤΟ 24ΩΡΟ
Image default
ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ

Βουτιά τζίρου κατά 80% για τα ταξί – «Συνάδελφοι αλλάζουν επάγγελμα»

Σε απόγνωση είναι οι οδηγοί ταξί, καθώς το πολύμηνο lockdown και τα αυστηρά περιοριστικά μέτρα έχουν οδηγήσει τον ημερήσιο τζίρο σε μία πτώση της τάξεως του 70-80%. Όπως αναφέρει ο πρόεδρος σωματείου ιδιοκτητών επιβατηγών αυτοκινήτων ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», Κλήμης Λεοντιάδης στο GRTimes, οι ιδιοκτήτες ταξί «με το ζόρι επιβιώνουν», ενώ η δεινή οικονομική τους κατάσταση, έχει οδηγήσει πολλούς ακόμη και στο να αλλάξουν επάγγελμα.

Ρεπορτάζ: Νεκταρία Ψαράκη 

Σε παιχνίδι επιβίωσης για γερά νεύρα έχει μετατραπεί η εργασία στον χώρο των ταξί, με οδηγούς και ιδιοκτήτες να είναι σε απόγνωση, καθώς το τελευταίο 8μηνο ο ημερήσιος τζίρος έχει παρουσιάσει πτώση της τάξεως του 70-80%. «Εδώ και 8 μήνες συσσωρεύουμε μόνο χρέη», αναφέρει ο Κλήμης Λεοντιάδης στο GRTimes.

«Στην αρχή, είχαμε το πρόβλημα του περιορισμού κυκλοφορίας των πολιτών και το πλαφόν στον αριθμό των πελατών, μετά προστέθηκε η απαγόρευση κυκλοφορίας μετά τις 18:00 για τα Σαββατοκύριακα και τώρα έχουμε τα αυστηρά περιοριστικά μέτρα στον Δήμο Κορδελιού – Ευόσμου. Κυριολεκτικά με το ζόρι επιβιώνουμε, εμείς και οι οικογένειες μας. Ο καθένας προσπαθεί να φέρνει στο σπίτι 20-30 ευρώ για να ζήσουμε, αλλά δεν μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στα έξοδα του αυτοκινήτου μας, το οποίο χρειάζεται μία συντήρηση που απαιτεί τη διάθεση 400-500 ευρώ μηνιαίως. Εδώ και 8 μήνες συσσωρεύουμε μόνο χρέη», αναφέρει ο κ. Λεοντιάδης.

Όπως αναφέρει ο ίδιος, πολλοί οδηγοί ταξί έχουν αναγκαστεί να αλλάξουν επάγγελμα. «Πολλοί μεταβιβάζουν το ταξί, ή το πουλούν. Μέχρι και οι διαφημιστές έχουν αποσυρθεί. Το να βάζουμε στα αυτοκίνητά μας διαφήμιση ήταν ένα μικρό έσοδο, αλλά εδώ βλέπουμε ότι χάνουμε χρήματα από παντού. Είναι λογικό βέβαια. Τόσους μήνες κλειστή μία επιχείρηση, τι να διαφημίσει;», διερωτάται.

Αιτούνται αναστολή πληρωμών και επιδότηση για κενές θέσεις και χαμένα δρομολόγια

Ο κ. Λεοντιάδης διακρίνει την ανάγκη γενναίας οικονομικής ενίσχυσης στον κλάδο. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, ο κλάδος προτείνει την αναστολή κάθε μορφής πληρωμών, όπως ΈΦΚΑ, δάνεια και Φ.Π.Α. για τουλάχιστον 6 μήνες, αλλά και την επιδότηση των ταξί για τις κενές θέσεις και τα χαμένα δρομολόγια.

«Εδώ και 10 μήνες είμαστε με περιορισμό θέσεων. Όπως ακριβώς επιδοτήθηκαν για τις κενές θέσεις και τα χαμένα δρομολόγια τα ΚΤΕΛ και τα τουριστικά λεωφορεία, έτσι ζητάμε να επιδοτηθούμε και εμείς με ένα ποσό της τάξεως των 1.500 ευρώ, ώστε τα χρήματα αυτά να πάνε στα έξοδα του αυτοκινήτου μας. Για πολλούς μήνες, βάζαμε στο ταξί έναν πελάτη και τώρα επιτρέπονται δύο. Παρέες τριών και τεσσάρων ατόμων μετακινούνται με το λεωφορείο, διότι δεν επιλέγουν να πάρουν δύο οχήματα. Το ταξί είναι το ασφαλέστερο μέσο. Γίνονται απολυμάνσεις τακτικά, φοράμε σωστά μάσκες και οι περισσότεροι έχουμε τοποθετήσει διαχωριστικά. Στα λεωφορεία επιβαίνουν 40 άγνωστοι», αναφέρει.

Κλείνοντας, ο κ. Λεοντιάδης διαμηνύει ότι τις επόμενες εβδομάδες, τα σωματεία πρόκειται να προχωρήσουν σε απεργιακές κινητοποιήσεις, σε περίπτωση που η κυβέρνηση δεν εισακούσει τα αιτήματα οικονομικής ενίσχυσης.

«Κάτι πρέπει να κάνουμε κι εμείς. Ο κλάδος δεν αντέχει…», καταλήγει.

The post Βουτιά τζίρου κατά 80% για τα ταξί – «Συνάδελφοι αλλάζουν επάγγελμα» appeared first on GRTimes.gr.

Σχετικές αναρτήσεις

Ήπειρος: 80 παραβάσεις των μέτρων κατά του κορωνοϊού

diogenis_kavala

Σπαν (Γερμανία): Ελπίδες για περισσότερη ελευθερία χάρη στα διαγνωστικά τεστ

diogenis_kavala

Τουρκία: Πάνω από 9.100 κρούσματα κορωνοϊού σε 24 ώρες

diogenis_kavala

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε Δέχομαι Εξοδος